Wakacje

Hej :) Witam Was serdecznie po dość długiej przerwie. Chciałabym podzielić się z Wami moimi zdjęciami i wspomnieniami z górskich wakacji, na które niedawno miałam okazję się udać. Zapraszam :)

Razem z rodzicami wybraliśmy się na wakacje w Góry Izerskie. Pogoda naprawdę dopisała, udało nam się zdobyć dwa szczyty i zrobić dużo dużo kilometrów ( nie tylko samochodem :) 



Miejscowość, w której się zatrzymaliśmy, jest położona blisko granicy z Czechami. Do Niemiec również nie jest daleko, więc jednego dnia wybraliśmy się do urokliwego miasteczka Zittau. 




 W miasteczkach takich jak to, uwielbiam obserwowanie budynków, ludzi i tamtejszego życia.
 Zittau bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie na pewno pod względem czystości. Na pięknych, brukowanych 
 ulicach nie widziałam żadnych walających się śmieci. Budynki, jak widać również są tam ładne i zadbane.






Pokusa zrobienia zdjęć owocom i warzywom była zbyt duża i przyznaję się bez bicia - musiałam uwiecznić arbuzy :) Kwiaty, obok których przechodziłam również mnie urzekły.

No i na koniec zdjęcie drogerii DM :) Strasznie szkoda, że nie ma jej w Polsce, ponieważ jest tam ogromny wybór, piękne zapachy/kolory, no i oczywiście bardzo niskie ceny. Uważam, że będąc w Niemczech, naprawdę warto zajrzeć w to miejsce, ponieważ za małą sumę możemy tam kupić sporą ilość dobrych kosmetyków, niestety niedostępnych stacjonarnie w naszym kraju ( są tylko dostępne na allegro, ale w sporo wyższych cenach).


No i to by było na tyle. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i zapraszam na następny, który mam nadzieję, ukaże się niedługo. Chciałabym zaprezentować w nim outfit z malinową spódnicą maxi w roli głównej.

P.S. Przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale były robione telefonem.

2 komentarze:

  1. Nie mogę doczekać się mojego wyjazdu w góry :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author