Pretty Little Liars

Witajcie :) Pomyślałam, że skoro są wakacje i pewnie macie dużo wolnego i niezagospodarowanego czasu, mogłabym polecić wam pewien serial i serię książek o tym samym tytule "Pretty Little Liars"

Serial zaczęłam oglądać zeszłego lata i muszę powiedzieć, że potrafi solidnie wciągnąć. Został on nakręcony na podstawie serii książek, o której opowiem za chwilę. Może zacznijmy od zarysu fabuły. Otóż serial opowiada o grupce pięciu nastolatek. Jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach, co powoduje lawinę niespodziewanych wydarzeń, kłamstw, tajemnic i odkryć. Dziewczyny spotyka dużo przykrości ze strony ich prześladowcy - tajemniczego A. Warto wspomnieć również o wspaniałej obsadzie serialu. Grają tam m.in. : Lucy Hale, Shay Mitchell, Ashley Benson, Troian Bellisario oraz Sasha Pieterse. Kolejną wartą uwagi rzeczą jest styl głównych bohaterek - prawdziwa uczta dla oka :) Co tu dużo się rozpisywać... Zobaczcie i przekonajcie się sami :)
Finałowa scena pierwszego odcinka 
Teraz przyszła kolej na książki :) Autorką serii "Pretty Little Liars" jest Sara Shepard. Amerykańską pisarkę do jej twórczości zainspirowały czasy licealne. Książki są napisane w lekki sposób, dzięki czemu czyta się je wyjątkowo łatwo i przyjemnie. Książki trochę różnią się od serialu. Ja jestem dopiero przy 3 części, a jest ich obecnie 12. Natomiast co do serialu, obejrzałam wszystkie odcinki, które dotychczas miały swoją premierę. 
Pierwsza część książki
Zachęcam gorąco do oglądania serialu i czytania książek, ale uwaga ! PLL bardzo wciąga :)
Pozdrawiam i zapraszam na kolejne posty :) 




2 komentarze:

  1. Ja zaczęłam czytać PLL w zeszłe wakacje i przeczytałam wszystkie części oprócz tej, co wyszła teraz niedawno. Natomiast serial oglądam od listopada i też jestem na bieżąco. Uwielbiam i to i to. :3

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem... ja mam teraz kuracje " Zadnych Seriali", gdyz umieja naprawde mocno wciagac... jedyny Serial, ktory ogladam to wiedzmin :D

    OdpowiedzUsuń

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author